Samenwerken met Decom is kiezen voor advies zonder flauwekul en een nuchtere aanpak. Met kennis van zaken en focus op service.

NO-NONSENSE ADVIES

Opties ICT & Telecombeheer

Decom biedt naast helpdeskondersteuning nog tal van andere diensten gericht op ontzorgen en servicen van de ICT & telecombeheerder en de gebruiker. Alles met als doel dat jij met je bedrijf en medewerkers zonder omkijken kan focussen op de eigen business en taken.

  • Gebruikerstrainingen
  • Vlootbeheer mobiel
  • Installatie services
  • Beheer digitale veiligheid
  • Overstapservices
  • HaaS: Hardware as a Service
  • Onderhoud & Reparatie

Gebruikerstrainingen

Decom organiseert diverse soorten gebruikerstrainingen. Uiteenlopend van bewustwording rondom digitaal veilig werken tot aan het in gebruik nemen van een nieuw toestel. Naar wens klassikaal of als e-Learning.

Digitaal veilig werken
Bewustwording en adoptie zijn twee belangrijke aandachtspunten bij digitaal werken. Kennis en inzicht van dreigende gevaren helpt de medewerker hoe ermee om te gaan. Daarmee verhoog je enorm de weerbaarheid van je bedrijf.

Haal alles uit nieuwe apparatuur
Stap je met je bedrijf over op nieuwe smartphones of IP toestellen, dan is een gebruikerstraining zeker aan te bevelen. Mensen raken snel vertrouwd met alle nieuwe functies en mogelijkheden en verhoogt enorm het efficiënt gebruik.

Het gemak van telecombeheer uitbesteden

Overstapservices

Geruisloos overstappen van mobiele aanbieder
Bij het overstappen -ook bekend als porteren- naar een andere mobiele aanbieder (netwerk of provider) komt het één en ander kijken, zoals simkaart wisselen en toestel opnieuw instellen. Uit ervaring weten we dat niet iedereen daar zonder meer kaas van gegeten heeft.
In het geval dat meerdere gebruikers zijn betrokken bij een overstap kan het nuttig zijn de overstap on-site te begeleiden en een tijdelijke helpdeskmedewerker voor hand- en spandiensten beschikbaar te hebben. Decom regelt het in een handomdraai.

Wisselen van vastnet aanbieder
Bij de overstap naar andere vastnet provider en/of nieuw telefoonsysteem is onze projectmanager het eerste aanspreekpunt, schakelt met de intern verantwoordelijke en stemt zaken af zoals aflevering, installatie en oplevering. Hij is tijdens het project het verlengstuk van de organisatie. Alles in één hand.

Veelal is er bij de overstap naar een andere vastnet (VoIP) aanbieder sprake van nieuwe toestellen en (software)instellingen. Op dat moment is een gebruikerstraining het overwegen meer dan waard.

HaaS: Hardware as a Service

Werkplek eenvoudig budgetteren
Geen zin in eenmalige investeringen? Bij Decom is het mogelijk om apparatuur te leasen. Bijkomend voordeel is dat de werkplek daadwerkelijk in een maandbedrag is te budgetteren. Lease is te goed te combineren met onze dienst Onderhoud & Reparatie voor optimale uptime.

Onderhoud & Reparatie

Service afgestemd op gebruiker
Je neemt een nieuw mobiel toestel in ontvangst. Hoe fijn is het als dit toestel direct is te gebruiken. Data is overgezet en de gewenste apps zijn geïnstalleerd. Decom biedt hiervoor verschillende mogelijkheden. Ben je in de gelegenheid een toestel op te halen, dan zetten we de gegevens van je oude toestel gewoon over. Koop je voor je bedrijf meerdere toestellen, dan kunnen wij ervoor zorgen dat deze toestellen geheel naar wens geconfigureerd worden uitgeleverd op basis van OTA (Over The Air). Deze optie bestaat onder andere voor iPhones.

Reparatie en omruil
Apparatuur raakt wel eens defect. Niks zo lastig als je niet verder kan met je werk. Binnen onze beheerservices bieden we opties zoals reparatie- en omruilservice. Naar wens stellen we diverse gebruikersprofielen op zodat direct duidelijk is welke gebruiker waar recht op heeft. Dit vormt de basis waarop we ons Mobiel Beheer & ICT Werkplekbeheer inrichten. De afspraken borgen we in een SLA (service level overeenkomst). Service op maatwerk niveau.

Binnen en buiten garantie
Decom begeleidt en verzorgt het reparatieproces. Valt het toestel buiten garantie, dan geven we een heldere prijsopgave op basis van onze standaard prijzen, met de keuze tot reparatie met originele onderdelen of met zogenaamde OEM.

Omruil en Vervang service
Afhankelijk van het serviceniveau dat we met elkaar afspreken, ruilen we het toestel bij een defect om of stellen we een vergelijkbaar leentoestel ter beschikking. De gebruiker is op deze manier nooit onthand. We bieden hierbij de mogelijkheid om op locatie (omruil)apparatuur op voorraad te houden.

Aan de slag
Wat het beste aan service opties bij jouw bedrijf past en tegen welke voorwaarden en kosten, bespreken we graag en geven er advies over. Afspraken leggen we vast in een serviceovereenkomst.

Het gemak van telecombeheer uitbesteden

Overstapservices

Geruisloos overstappen van mobiele aanbieder
Bij het overstappen -ook bekend als porteren- naar een andere mobiele aanbieder (netwerk of provider) komt het één en ander kijken, zoals simkaart wisselen en toestel opnieuw instellen. Uit ervaring weten we dat niet iedereen daar zonder meer kaas van gegeten heeft.
In het geval dat meerdere gebruikers zijn betrokken bij een overstap kan het nuttig zijn de overstap on-site te begeleiden en een tijdelijke helpdeskmedewerker voor hand- en spandiensten beschikbaar te hebben. Decom regelt het in een handomdraai.

Wisselen van vastnet aanbieder
Bij de overstap naar andere vastnet provider en/of nieuw telefoonsysteem is onze projectmanager het eerste aanspreekpunt, schakelt met de intern verantwoordelijke en stemt zaken af zoals aflevering, installatie en oplevering. Hij is tijdens het project het verlengstuk van de organisatie. Alles in één hand.

Veelal is er bij de overstap naar een andere vastnet (VoIP) aanbieder sprake van nieuwe toestellen en (software)instellingen. Op dat moment is een gebruikerstraining het overwegen meer dan waard.

HaaS: Hardware as a Service

Werkplek eenvoudig budgetteren
Geen zin in eenmalige investeringen? Bij Decom is het mogelijk om apparatuur te leasen. Bijkomend voordeel is dat de werkplek daadwerkelijk in een maandbedrag is te budgetteren. Lease is te goed te combineren met onze dienst Onderhoud & Reparatie voor optimale uptime.

Onderhoud & Reparatie

Service afgestemd op gebruiker
Je neemt een nieuw mobiel toestel in ontvangst. Hoe fijn is het als dit toestel direct is te gebruiken. Data is overgezet en de gewenste apps zijn geïnstalleerd. Decom biedt hiervoor verschillende mogelijkheden. Ben je in de gelegenheid een toestel op te halen, dan zetten we de gegevens van je oude toestel gewoon over. Koop je voor je bedrijf meerdere toestellen, dan kunnen wij ervoor zorgen dat deze toestellen geheel naar wens geconfigureerd worden uitgeleverd op basis van OTA (Over The Air). Deze optie bestaat onder andere voor iPhones.

Reparatie en omruil
Apparatuur raakt wel eens defect. Niks zo lastig als je niet verder kan met je werk. Binnen onze beheerservices bieden we opties zoals reparatie- en omruilservice. Naar wens stellen we diverse gebruikersprofielen op zodat direct duidelijk is welke gebruiker waar recht op heeft. Dit vormt de basis waarop we ons Mobiel Beheer & ICT Werkplekbeheer inrichten. De afspraken borgen we in een SLA (service level overeenkomst). Service op maatwerk niveau.

Binnen en buiten garantie
Decom begeleidt en verzorgt het reparatieproces. Valt het toestel buiten garantie, dan geven we een heldere prijsopgave op basis van onze standaard prijzen, met de keuze tot reparatie met originele onderdelen of met zogenaamde OEM.

Omruil en Vervang service
Afhankelijk van het serviceniveau dat we met elkaar afspreken, ruilen we het toestel bij een defect om of stellen we een vergelijkbaar leentoestel ter beschikking. De gebruiker is op deze manier nooit onthand. We bieden hierbij de mogelijkheid om op locatie (omruil)apparatuur op voorraad te houden.

Aan de slag
Wat het beste aan service opties bij jouw bedrijf past en tegen welke voorwaarden en kosten, bespreken we graag en geven er advies over. Afspraken leggen we vast in een serviceovereenkomst.

Close contact

Voer uw gegevens in om toegang te krijgen tot de download