Hosted Telefonie

Op zoek naar een flexibele telefooncentrale in de cloud? Dan is Hosted Telefonie van Telfort de keuze voor u! Flexibel wilt zeggen: Groeit uw bedrijf? Dan groeit de centrale met u mee! U heeft geen fysieke centrale meer nodig. Een groot voordeel van Hosted Telefonie is dat het niet locatie gebonden is. En heeft u meerdere vestigingen? Geen enkel probleem, u houdt 1 nummerplan!

Naast het feit dat u afscheid kunt nemen van uw dure analoge of digitale KPN aansluiting, belt u ook nog eens tegen de meest lage gesprekskosten. Naast besparen op de belkosten, wordt vaak vergeten dat een traditionele en fysieke centrale ook stroom verbruikt. Dit kan al snel een € 15,- tot € 25,- per maand kosten. Deze kosten vallen met een Hosted Telefonie oplossing dan ook volledig weg. Overstappen naar Hosted Telefonie met nummerbehoud is geen enkel probleem wij zorgen dat de hinder van het overstappen nihil is.

Functionaliteiten

Het bijzondere aan Hosted Telefonie is doordat het via de Cloud werkt, je direct van nieuwe ontwikkelingen gebruik kunt maken. Bij de traditionele analoge centrales moest dit altijd in diverse upgrade modules gekocht worden. Dit is altijd een dure aangelegenheid.

Onze Hosted Telefonie functies:

  • CRM koppeling
  • Vast mobiel integratie
  • InVerbinding
  • Voicemail (eventueel voicemail naar email)
  • Fax-to-mail
  • Callcenter mogelijkheden
  • Wachtrij systeem
  • Wachtmuziek
  • Keuzemenu, mogelijkheid om buiten werktijd een apart keuzemenu te gebruiken

Heeft u behoefte aan meer opties dan vooraf besproken? Dan kunt u de centrale eenvoudig uitbreiden en opschalen naar het aantal gebruikers. Dit is één van onze vele voordelen! Tevens kunt u de vele extra functionaliteiten maandelijks aan of uit zetten.

Met Hosted Telefonie betaalt u een vast bedrag per medewerker per maand. Zo heeft u nooit meer onverwachte kosten! En dat allemaal op het betrouwbare netwerk van KPN.

Heeft u interesse? Neem dan gerust contact op met een van onze accountantmanagers! 

 

Hosted Telefonie