Samenwerken met Decom is kiezen voor advies zonder flauwekul en een nuchtere aanpak. Met kennis van zaken en focus op service.

NO-NONSENSE ADVIES

Bezoekregeling zakelijk servicepunt en winkel

GESCHREVEN DOOR: Sharon Gorseling OP 15-12-2020

Er gelden per direct een aantal maatregelen voor het bezoeken van ons zakelijk servicepunt en de winkel. We waren al geheel Corona proof zoals werken op basis van diverse hygiëne maatregelen en 1,5 meter afstand houden. Dit scherpen we nu verder aan. Je kan ons alleen nog bezoeken op basis van een vooraf gemaakte afspraak en voor een tijdslot van 15 minuten.

Gezondheid op 1

Met deze aanpassingen zorgen we ervoor dat er niet te veel mensen tegelijk aanwezig zijn. We waarborgen daarmee alle regels en houden we oog voor de gezondheid van onze klanten en medewerkers.

Waarvoor bezoek je ons?

Bijvoorbeeld voor het afhalen van een bestelling zoals een toestel of simkaart, het oplossen van problemen met je toestel en uiteraard voor een advies op maat.

Last van een kuchje?

Neem dan het zekere voor het onzekere en blijf thuis. Heb je al een afspraak gemaakt en heb je klachten, laat het ons dan weten dan maken we gewoon een nieuwe afspraak.

Afspraak maken

Dat doe je eenvoudig telefonisch.

  • Zakelijk servicepunt: 0316-282557
  • Winkel: 0316-295696

Contact met providers

Heb je als consument dringende vragen rechtstreeks aan providers, dan kun je bellen naar de klantenservice van:

  • KPN: 0800 0402
  • Vodafone: 0800 0560
  • T-Mobile: 06 2400 1200
  • Tele2: 020 754 4444
  • Youfone: 088 222 9222
  • BEN: 0900 0401405

Delen op social media