Bezoekregeling zakelijk servicepunt en winkel
GESCHREVEN DOOR: Sharon Gorseling OP 15-12-2020
Er gelden per direct een aantal maatregelen voor het bezoeken van ons zakelijk servicepunt en de winkel. We waren al geheel Corona proof zoals werken op basis van diverse hygiëne maatregelen en 1,5 meter afstand houden. Dit scherpen we nu verder aan. Je kan ons alleen nog bezoeken op basis van een vooraf gemaakte afspraak en voor een tijdslot van 15 minuten.
Gezondheid op 1
Met deze aanpassingen zorgen we ervoor dat er niet te veel mensen tegelijk aanwezig zijn. We waarborgen daarmee alle regels en houden we oog voor de gezondheid van onze klanten en medewerkers.
Waarvoor bezoek je ons?
Bijvoorbeeld voor het afhalen van een bestelling zoals een toestel of simkaart, het oplossen van problemen met je toestel en uiteraard voor een advies op maat.
Last van een kuchje?
Neem dan het zekere voor het onzekere en blijf thuis. Heb je al een afspraak gemaakt en heb je klachten, laat het ons dan weten dan maken we gewoon een nieuwe afspraak.
Afspraak maken
Dat doe je eenvoudig telefonisch.
- Zakelijk servicepunt: 0316-282557
- Winkel: 0316-295696
Contact met providers
Heb je als consument dringende vragen rechtstreeks aan providers, dan kun je bellen naar de klantenservice van:
- KPN: 0800 0402
- Vodafone: 0800 0560
- T-Mobile: 06 2400 1200
- Tele2: 020 754 4444
- Youfone: 088 222 9222
- BEN: 0900 0401405
Delen op social media

